donderdag 9 januari 2014

Shoplog Londen - Oud & Nieuw

We gingen even de ''beauty blogging'' kant op en zijn Oxford Street helemaal uitgelopen. Van voor naar achter en van links naar rechts. Kijk je even mee naar mijn Londen aankoopjes?


 
Ik had express niet veel meegenomen omdat ik toch nieuwe dingen wilde proberen. Ik heb gezichtsdoekjes gehaald bij een supermarkt en oogmake-up remover doekjes (die ik heel erg fijn vind) bij de Superdrug. In Engeland heb je twee soorten drogisterijen. De Superdrug en Boots. Beiden vind ik fijn, en je hebt er veel producten die je in Nederland niet kunt krijgen.


 
Zoals deze Garnier deodoranten. Een paar jaar geleden wist ik niet eens dat het merk Garnier deodoranten verkocht, tot ik het Derry tegenkwam. Ze zijn erg goedkoop voor wat je van het merk meestal gewend bent. Onder de één pond (vaak tussen de 95-99 pence) en werken super goed. Je kunt ze trouwens ook in Duitsland vinden.
 
 
 
En ik had ook nog nieuwe verzorging nodig. De duo moisturiser en serum komt van de Superdrug en de ooggel van de Boots. Allebei zijn aanraders trouwens.
 
 
En opnieuw wat nieuwe producten uitproberen. Londen is misschien duur maar zelfs omgerekend zijn sommige producten zelfs goedkoper.
 
 
 
Op naar Poundland! Noted; Poundlands zijn verslafend en vaak niet in het centrum. Even googlen waar de dichtstbijzijnde zit. Bij Poundland kan je allerlei leuke en handige dingetjes kopen die heel goedkoop zijn. Vaak maar één pond. Vandaar de naam ook.
 
 
 
Engelse thee is Twinings. Ik heb een aantal doosjes mee genomen voor mijn ouders.
 
 
 
En toen waren we aanbeland bij de Primark. Er zitten twee hele grote op Oxford Street. En natuurlijk de moeite waard om naar binnen te lopen omdat ze andere spullen hebben hangen dan bij ons hier in Nederland. Toevallig kwam ik dit telefoon/pasjes hoesje. Iets waar ik al heel lang naar op zoek was. Ook nog eens in de sale voor maar één pond.
 
 
 
En aangezien ik ook weinig kleding bij me had, omdat ik wist dat ik de Primark binnen zou lopen. Kocht ik dit shirt voor maar drie pond.
 
 
 
En deze trui die afgeprijsd was voor ook maar drie pond.
 
 
 
Primark = Sokken. Primark in Londen = Toeristen sokken. Voor drie pond vijftig (?) kocht ik dit setje van drie Londen themed sokken. Waarvan eentje al in de was zit.
 
 
 
En iets waar ik ook al heel lang naar op zoek was. Een lekkere dikke vest in aztec style die van voor open hangt. Primark, have I allready said how much I love you?
 
 
 
Voor mensen die binnenkort naar Londen gaan is mijn aanrader gewoon om Oxford Street helemaal af te lopen. (Noted; je hebt hier wel een hele dag voor nodig.) En dan winkels als Primark, Boots, Superdrug en een supermarkt binnen te lopen.
 

 
 
 

3 opmerkingen:

  1. Handige tips! Sowieso dus een dagje uittrekken voor Oxford Street...:) Ik heb er zin in!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Blij dat het helpzaam was. Alvast heel veel plezier!

      Verwijderen
    2. Gaat helemaal goed komen...nog even geduld want ik ga 'pas' in Mei dus aftellen (euuhhh sparen) geblazen ;-)

      Verwijderen