maandag 6 januari 2014

Monthly Rama: December

Ben ik mijn portemonnee aan het uitmesten en kom ik nog bonnetjes tegen van mijn stagetijd in Derry, Noord-Ierland. December was mega druk! Kijk je even mee?




Een mooie zonsondergang en mijn paardje.




Kerstkaartjes versturen.



Totaal geen straf om naar mijn werk te lopen als ik elke keer hierlangs kom.




Staren naar de mooie foto van Frank Turner. Een van mijn favoriete artiesten.
Fotografie door Paul Heneker.




Yup. Dit is onze kerstboom.




Ik vroeg om chocola. Nou, ik zou het krijgen ook.




Een blogger kan soms nog wel eens tot in de late uurtjes aan het werk zijn. Maar ik kon die week wel twee mensen blij maken.




Yeah! The Hobbit eindelijk zien met Mattanja. Hij was echt geweldig!



En toen kwam ik thuis, was dit op tv. Daar wordt ik blij van.




Sunday roadtrip met Soraya voor kerstinkopen.




Toen bleek er ergens een kerstconcert te zijn met tv ploeg en al.




En ja, ik denk dat het Tolkien week was.




Even nog langs Beverwijk en staat de Coca-Cola truck midden op de weg. Hoe vet!




Voor de laatste keer in 2013 in Amsterdam zijn.




En met de familie onze jaarlijkse sinterkerst surprises vieren. En dan vervolgens toekijken hoe iedereen opruimt haha.



Ik deed een grappige test over de uitspraak van mijn Engels. Via de uitslag zou er dan uitkomen uit welke staat ik kwam. Extra leuk natuurlijk omdat ik Nederlands ben. Maar blijkbaar kwam ik uit Massachussets, Wisconsin of Missouri. 




Met 1e kerstdag at ik bij mijn vader en stiefmoeder. Ik drink dan misschien geen alcohol maar dat betekent niet dat ik het niet fancy kan drinken.

2e kerstdag thuis vieren met de ouders, zus en opa. Was erg gezellig. :-)


Dit was de laatste Monthly-Rama van 2013. Ik zie jullie weer in 2014. Goed uiteinde!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten