vrijdag 27 december 2013

Even opnieuw voorstellen: Mattanja

Aangezien deze lady mij gaat vergezellen naar Londen en waarschijnlijk nog wel meer reizen. En omdat ze heel vaak langs komt tijdens Montly Rama's en random mentions. Was het wel eens tijd dat jullie haar beter leerde kennen. ;-)


Leeftijd: 19
Opleiding: International Degree English and Education
Favoriete vakantiebestemming: England & Ierland



Vanaf de eerste dag dat we elkaar leerde kennen wisten we gewoon al dit een bijzondere vriendschap zou worden. Wat uiteindelijk ook uitdraaide om een gezamelijke stage in Derry (Noord-Ierland) waar we elkaar 3 weken lang konden irriteren. Sindsdien hebben we vaak dagjes uit door Nederland gedaan, en ook het Duitse Oberhausen kwam er aan te pas. Niet alleen spreekt madam uitmuntend Engels. Maar ben ik een Lucky bastard want haar Duits is net zo vloeiend.


Draait ze soms ook een enkel uurtje mee in de 'redactie' door gast artikelen te schrijven waaronder haar Whats in my bag Londen editie van afgelopen zomer. Komt ze binnenkort met nog eentje en geeft ze mij tal van inspiratie als ik weer eens vast loop.



Skypde ik bijna elke dag met haar toen ik 2 weken in Amerika aan het rondhuppelen was. Was ze hiermee ook praktisch weer de 'redactie' aan het thuisfront. Omdat ze me vertelde wat ik waar moest halen. Ja, en het toppunt kwam toen ik erachter was dat de Target wifi had en ik al skypend door de gangpaden liep en zij me 'aanwees' wat ik moest kopen.



Nu zaten we al een tijdje met reis ideeën in ons maag. Voor ons gevoel was het te lang geleden dat we een proper reis samen hebben gedaan. En dan bedoel ik echt met vliegtuig en hotel en alles toeristisch erop aan. Dus als je iemand anders de camera ziet vasthouden of een vrolijk, classy, artsy lady in beeld komt van één van de foto's. Dan weet je wie dat is. ;-)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten