dinsdag 24 december 2013

How To Pack: Toilettas in je handbagage

Meestal ben ik gewend om mijn hele badkamer mee te kunnen sjouwen omdat alles toch in de koffer gaat. Maar nu heb ik alleen een handbagage waar ik het mee mag doen. En ja, daar zitten ook nog regels aan vast.


We hebben gelukkig één koffer ingecheckt voor de terugreis. Mochten we fullsize producten tegen komen die we mee willen nemen.


 
We hebben al besloten dat we bij aankomst meteen naar de supermarkt gaan om dingen in te slaan. Dus heb ik hier het minimale liggen. Daarom hou ik ook zoveel van samples. Ik heb precies genoeg voor de eerste twee dagen en het is super weinig aan product. Allemaal voldoen deze dus ook aan de regels van vloeibare producten in een handbagage die als volgt gelden:

1. Alle vloeibare producten mogen maximaal 100 ml zijn. Probeer niet iets groters mee te nemen dat voor de helft vol zit. Het personeel kijkt naar het product en niet de inhoud.
 

2. Bij elkaar mogen alle producten 1 liter zijn. En in een her sluitbare plastic zak zitten. Want tja, airport logic.


 
Nou weet ik dat ik niet eens aan de 1 liter ga komen omdat nog best veel van mijn producten niet vloeibaar zijn. Zoals mijn wattenstaafjes en tandenborstel houder. Het gaat eigenlijk gewoon om afwegen, wat heb ik nodig en wat niet. En slim inpakken. ;-)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten