maandag 23 december 2013

Backpack Essentials: Oud & Nieuw in Londen

Afgelopen zomer liet ik ook al een backpack Essentials zien. Die dingen die echt mee moesten. Maar nu moet ik helaas mijn zonnebril thuis laten. Kijk je mee wat ik nu meeneem?




Mijn camera of course. Jullie kunnen weer mooie foto's en artikelen verwachten. ;-) 





Mijn paspoorthouder met mijn paspoort erin. Handig, in het mapje zitten vakjes waar ik ook mijn reispapieren zal bewaren. Ook al kan je met je ID door bijna heel Europa reizen. Zodra ik het land verlaat heb ik toch mijn paspoort bij me. Geeft mij een wat meer reizigers gevoel. Kennen jullie dat ook? :-)
 
 
 
 
Ja, de OV-chip blijft thuis en deze neem ik mee. Een Oyster kaart is hetzelfde als een OV-chip maar dan voor het vervoer in Londen. Omdat Londen zo groot is hebben ze daar een geheel eigen systeem. De kaart kan je gebruiken voor de bus en de metro.



 
Deze travel journal is al naar Londen geweest in de zomer, in de tussentijd in California gebied en nu weer naar Londen.



 
Mijn telefoon en mijn oortjes. Waar ik ook ga ik kan niet zonder muziek.
Ik zal ook, als de wifi het toelaat, wat foto's instagrammen. ;-)


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten