vrijdag 20 december 2013

Reis Voornemens Voorjaar 2014

 
Ja, we moeten alleen de feestdagen nog door en dan zitten we alweer in 2014. Zodra ik terug kom uit Londen zal er één vraag als eerste in mijn hoofd hangen. Wat voor reizen zal ik dit jaar willen maken?




Eigenlijk zou ik het jaar heel simpel willen beginnen. Een Europees stedentripje is meestal nooit zoveel werk en toch hartstikke leuk! Ik ga straks voor de tweede keer dit jaar naar Londen, van herhaling ben ik dus niet vies. Daarom zou ik ook weer een keer naar Parijs willen. Het is alweer meer dan 4 jaar geleden dat ik in die prachtige stad was. Toevallig vroeg Accor Hotels mij wie ik het liefst zou willen meenemen.


En wie is dat dan? Ik ga al heel vaak met vrienden op vakantie en begon eens na te denken. Waarom niet weer back to basic? Gewoon met het huishouden? Als ik dan één persoon zou mogen uitkiezen dan wel mijn mama. :-)


Het is voor mijn gevoel veel te lang geleden dat mijn moeder zichzelf in andere culturen waande. Het laatste wat ik mij kan herinneren was eigenlijk 12 jaar geleden toen zij ook mee was naar Amerika. En alhoewel ik weet dat mijn mams ook gelukkig wordt van een weekje op de Veluwe verdient ze gewoon ook weer eens tripje weg.


Ze heeft mij dit jaar al twee keer weg zien gaan om een vliegtuig te halen en het liefst zou ik haar ook een keer mee willen nemen. Ook gewoon om even te ontspannen, even wat anders. Want wat werkt ze hard voor het huishouden en ook zelfs voor ons paard. Fancer krijgt soms zelfs massages van haar, heel handig als je gediplomeerd masseuse bent. Ja, ons paard vereist enige vorm van speciale verzorging. ;-)

En het allerliefst zou ik mijn moeder samen met mijn stiefvader naar Parijs schoppen. Het is immers the city of love! En dan heb ik ook weer even het huis voor mezelf, haha. ;-)


Via de speciale actie kan je, jezelf samen met jouw dierbare ook een kans gunnen om de stad van dichtbij te aanschouwen. Meer informatie staat op de pagina van Accor Hotels.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten