woensdag 22 januari 2014

Meisje op Reisje bestaat één jaar!



Dat ging snel. Meisje op Reisje bestaat vandaag precies één jaar! Kijk je mee naar een terugblik van het ontstaan tot nu?


Op dinsdag 22 januari 2013 om 16:46 precies zette ik mijn allereerste artikel online. Onder het mom van; ik zal mijn leven lang blijven reizen en neem jullie gewoon virtueel mee. Ik begon het zo leuk te vinden en uiteindelijk stonden er elke week wel een paar artikelen online. Nooit gedacht dat ik in dit jaar allemaal leuke dingen zou gaan meemaken.


 
Zoals samen met Mattanja naar Oberhausen om een dagje te winkelen. En ja, dat was die dag dat we speciaal voor onze diplomering jurken gingen.




En voor het eerst naar Londen samen met Marije.
 
 
 
 
Samen met mijn vader twee weken door Amerika touren. Van Phoenix, naar Las Vegas en via Sacramento en San Francisco langs de kust naar Los Angeles.
 
 
 
 
Mocht ik speciaal voor mijn blog dit fantastische boek lezen. En zelfs een tweede exemplaar weggeven, waarmee ik Marcella heel blij heb kunnen maken. :-)
 
 
 
 
 
Is de lay-out een aantal keer verandert en uiteindelijk op het huidige uit gekomen met een fris en nieuw logo, waar ik nog steeds heel blij mee ben.
 



Verder begon ik in mei met de Monthly-Rama's. Dat is een dagboek met persoonlijke foto's, allemaal genomen met mijn mobiel. Omdat ik de artikelen vrijwel alleen reis related wilde laten, gaf ik hiermee een persoonlijk tintje aan de blog.
 
 
 
 
Heb ik voor het eerst een dichte kerstmarkt meegemaakt. Oops.
 
 
 
 
En ging ik vervolgens samen met Mattanja weer naar Londen om daar Oud en Nieuw te vieren.
 


 
Ik heb door deze blog ook een persoonlijke ontwikkeling gemaakt, waar ik niet in details voor zal treden. Ook een paar nieuwe vrienden en contacten gemaakt dat heel goed verloopt. Ik ben reuze benieuwd wat er in de toekomst gaat gebeuren. Qua reizen en de blog. In ieder geval wil ik de mensen bedanken die dit gehele jaar al mijn artikelen gelezen hebben. :-)
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten