vrijdag 24 januari 2014

My Travel Playlist #3

Nieuwe jaar. Nieuwe muziek. Op de namen van de nummers klikken en dan wordt je fijn doorgelinkt. En ja, er zit weer veel 'harde' muziek tussen. Maar thats just who I am. Veel luister plezier!



Against Me! - Black Me Out
De Amerikaanse punk band heeft laatst een nieuw album uitgebracht en ik kon niet blijer zijn! Dit is een van de nummers die erop staan. Een echte power knaller. Die je iedereen een evil eye laat geven die het waagt naast je in de bus of trein te zitten. Grapje! ;-)
Amerikaanse punk



The Riverboat Gamblers - Blue Ghosts
Ga ik binnenkort live zien! Want ze zijn zo energiek. Deze heren uit Texas maken dancy, hoofd schuddend, air guitar spelende tunes. Ze worden gedefinieerd als punk maar ik vind dat er nog een rock 'n' roll randje aan zit. You like? Ze spelen voor heel weinig in het Patronaat Café op 28 januari a.s. ;-)
Amerikaanse punk



New Politics - Harlem
Ik heb deze drie heren mogen aanschouwen toen ze voorprogramma waren voor een concert waar ik heen ging. Lang geleden dat een support act mij verraste want ik vond ze erg goed. Ze waren energiek en clean (als in de muziek). Ook zingen dus graag over verschillende steden en plekken. Zo heb je hier dus 'Harlem'. En op het nieuwe album staan ook nummers die 'Berlin' en 'Goodbye Copenhagen' heten. Harlem is een lekker energiek nummer die je naar de bushalte laat dansen.
Amerikaanse/Europese poppunk



Ed Sheeran - I See Fire
Ik ben geen Ed fan. Kan hem wel waarderen, maar heb geen complete albums op mijn iPod staan. Nu moest ik dit nummer gewoon echt erop hebben. Ed heeft deze speciaal als soundtrack voor The Hobbit: The Desolation of Smaug gemaakt en geeft precies de essentie van de film neer. Het is een lekker dreamy nummer of 's ochtends mee wakker te worden.
Engelse singer/songwriter



Jasmine Thompson - Run
Soms ontdek je een Youtube ster die erg bij je blijft hangen. Ik ontdekte Jasmine door een cover van haar en was gefascineerd door haar mysterieuze stem, zeker voor haar leeftijd. Jasmine heeft zelfs een EP uitgebracht die op iTunes te verkrijgen is. Jasmine maakt catchy en dreamy piano ballads.
Engelse singer/songwriter


Geen opmerkingen:

Een reactie posten