maandag 20 januari 2014

Filmlocaties: Sherlock Holmes

De kans is groot dat als je in een bekende stad bent, je filmlocaties kunt opzoeken. Mattanja, als grote Sherlock fan, heeft mij wel rond de 15 (?) locaties laten zien van de populaire tv serie: Sherlock Holmes. Je weet wel, die ene met Smaug & Bilbo. ;-)
 
 
 
Ik heb helaas maar twee locaties duidelijk op de foto kunnen zetten. We waren in de buurt dus we gingen even op onder zoek uit. Ze wist precies welk park ze moest hebben, en wilde deze foto graag vereeuwigd hebben. Ze wist zeker dat Sherlock namelijk op dezelfde bank zat in een van de scenes. Ik vond het zelf ook wel wat hebben, zeker met die paraplu erbij. En maakte maar al te graag vier kiekjes. Gewoon dat ik zeker wist dat ik elke hoek en draai op camera had staan.
 
 

 
Toevallig had Mattanja mij de avond ervoor een scene laten zien, waar dit gebouw in voorkwam. En het grappige was dat ik het als eerste herkende. Deze kwamen we echt heel erg toevallig tegen. Extra leuk! En ja Mattan, ik begin snel aan Sherlock. ;-)
 
 
 
Ik hoop in de toekomst meer Filmlocatie artikelen te kunnen delen, en natuurlijk ook te bezoeken. Reizen en films zijn beiden grote hobbies van mij. En het is bijna een magisch moment wanneer deze samenkomen. :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten