maandag 9 december 2013

Oud & Nieuw in Londen!


Eindelijk kan ik weer wat van mijn bucketlist afstrepen. Ik ga met oud en nieuw naar Londen!

En met wie ga ik dan? Met Mattanja natuurlijk. Mijn travel partner in crime. We wilden allebei altijd al een keer met oud en nieuw naar het buitenland. Vanwege bepaalde redenen doen ze het daar altijd stukken beter met vuurwerk en feesten.

Omdat we beiden dol zijn op Londen besloten we dat dit jaar, het jaar was dat we die van onze bucketlisten konden afstrepen.


Net als van de zomer kan je verslagen, foto's, tweets, filmpjes en facebook berichten verwachten. Gewoon weer even de hashtag volgen. ;-)




2 opmerkingen:

  1. Oew wat gaaf!
    Ik wilde ook naar Londen dit jaar met oud&nieuw maar dan moet ik helaas werken.. Een beetje jammer maar hopelijk wel volgend jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat jammer dat je moet werken. Ik had je misschien wel tegen kunnen komen :-P. Better luck next time!

      Verwijderen