vrijdag 13 december 2013

Flashback Friday: Rodeo Drive

                               

Je weet wel, de ene foto is van tien jaar geleden. En de andere van het heden. Op precies dezelfde plek, in precies dezelfde houding. Dit jaar heb ik mijn eigen time travel duo foto kunnen bemachtigen.


Opeens moest ik er weer aan denken. Die foto die ik dit jaar op dezelfde plek heb kunnen nemen als in 2002.



Beiden op zittend op het fonteintje bij Rodeo Drive. De foto links uit 2002. Genomen door mijn moeder. De foto rechts dit jaar, 2013, genomen door mijn vader. Wat vooral leuk om te zien is dat de omgeving helemaal niks verandert is. Ik ben alleen opgegroeid van kind naar volwassene (Yeah, right :-P ) En dat het oog van de fotografe altijd duidelijk aanwezig is. Mijn moeder richt zich op het kind in de omgeving. Terwijl mijn vader zich alleen op de persoon richt.
 
 
 
Wie heeft ook ooit de kans gehad twee van dit soort foto's te maken?

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Ik geloof niet dat ik dit ooit heb kunnen doen! Trouwens, nu ik er over nadenk, wel op de trappen van Cannes, maar die foto heb ik niet meer omdat mijn vriends telefoon gestolen is. Snel dus nog maar een nieuwe plek zoeken voor een foto ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aah wat jammer dat je die foto verloren bent. Maar dat betekent wel dat er nu genoeg reden is om een nieuwe te maken. ;-)

      Verwijderen