maandag 25 november 2013

My Reminding Perfumes

Zelf ben ik een heel dromerig type en hou wel van een wat luchtiger onderwerp zo nu en dan. Daarom ga ik jullie over mijn favoriete geuren vertellen. Je zou denken dat je nu op de Douglas site zit of een beautyblog. Maar een geur brengt je wel op een heel bijzondere reis. Namelijk die van van memory lane.

Als iets bijzonders is aan reizen is de herinneringen die je eraan overhoud. Dat is de reden dat veel mensen een souvenir meenemen. Maar soms koop je in plaats van een koelkastmagneet een luchtje of parfum. Vervolgens draag je die dan de hele tijd en wanneer je weer thuis bent. Je draait de dop van het parfum af en ruikt. Aaaah. Dat vakantiegevoel.

Ik laat jullie vandaag zien welke parfums en luchtjes mij meenemen terug naar al die plekken.


 
Wat jullie straks zullen opvallen is dat ik heel veel gebruik maak van body splashes. Ik vind deze voor op reis wat fijner dan een parfum. Deze enige niet-bodysplash eau de toilette White Ginger van de H&M kocht ik tijdens een weekendje weg naar Tilburg. We waren die avond ervoor naar een concert geweest en ondanks een douche had ik behoefte aan een fris ruikend luchtje.

 
Zo jammer, niet te koop in Nederland. Ik kocht deze in een Walmart in Phoenix. Doet me alleen vaak denken aan Las Vegas omdat het luchtje toen pas begon te gebruiken.

 
De Boots (soort Kruidvat in Engeland) heeft ook een body spray collectie! Er waren nog twee andere luchtjes die ik naar limonade en toiletreiniger vond ruiken. De vanille was de enige lekkere. Wel sterk voor een bodyspray maar alsnog lekker voor die zoete zomerdagen of warme kerstavonden.

 
Eindelijk een bodyspray van Victoria Secret. Gekocht in haar winkel in Las Vegas. Heel veel luchtjes geroken maar de Sheer Love sprong er toch uit. Veel gedragen tijdens mijn reis door Californië. Doet me altijd denken aan de zon en de beachy winden.
 
 
 
Bodysprays zijn trouwens echt een aanrader voor op vakantie. Naar mijn mening vind ik de sterkte wat meer geschikt tijdens een reis. Ze wegen meestal ook een stuk lichter en zijn (voor de hoeveelheid die ik door de dag heen spray) zuinig in gebruik.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten