woensdag 20 november 2013

Mijn Droom Hotelkamer

 
Het is alweer een tijdje geleden dat ik een hotelkamer heb bezocht maar ik droom af en toe wel eens over de perfecte hotelkamer. Als er alleen maar een hotel als dit zou bestaan. *Zwijmel*.

 
 

Ruimte. Openheid. Ik ben lichtelijk claustrofobisch. Dus ik hou van rond kunnen lopen en men spullen overal kunnen uitstallen. Zeker ook een groot bed als dit zou ik erg kunnen waarderen. De schuifdeuren naar de tuin vond ik een erg leuk detail.



Uitzicht! Alleen niet vanuit een bad. Ik hecht waarde aan mijn privacy haha! Of het nou een grote wolkenkrabber stad is of een eindeloze velden met bergen en bossen. Als het maar out of the world is.


 
Nogmaals. Ruimte! Spiegels, grote wasbakken, een bad, grote douche. Modern maar met een klassiek tintje.


 
Ik heb ooit in een hotelkamer geslapen waar de kamers gescheiden waren op deze manier. Op zich ook heel prettig. Zorgt voor een huiselijk effect.
 
 
 
 
 
Er zijn gewoon teveel dingen die ik in mijn hotelkamer zou willen. Ik ben stiekem ook een beetje veeleisend :-P. Maar het belangrijkste vind ik toch ruimte. Als ik ergens anders ben wil ik niet ergens weg gepropt zitten. Zeker niet omdat vaak als je op reis bent dat al veel energy kost. Een comfortabele hotelkamer is dan super belangrijk om weer even op te laden!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten