vrijdag 29 november 2013

Gekregen Souvenirs

Jullie kennen mijn souvenirs wel. Bijvoorbeeld de koelkast magneten. Maar soms krijg ik wel eens souvenirs van mijn ouders of vrienden van hun vakantie. Ik doorzocht het hele huis voor die juweeltjes.



 
Zeepjes, parfum, douchegels. Bring to mama! Ik kreeg dit zeepje (er zat ook nog een witte bij maar die is inmiddels in gebruik) van mijn moeder. Mijn stiefvader en mijn moeder waren een dagje naar Texel geweest. De zeepjes zijn gemaakt van schapen/geiten melk.

 

 
Perfect voor een scary feestje (maybe Halloween next year?). Deze oorbellen heb ik van mijn zus gekregen uit Amerika.


Oh so pretty. Gekregen van Mattanja die naar Londen was geweest.

 
Sinds ik basgitaar ben begonnen te spelen zijn er een hoop van dit soort dingen in mijn kamer beland. Deze waren wel heel cool. Plectra van het Hardrock Café in New York.


 
Ik draag deze warme sloffen nu ook terwijl ik deze woorden aan het tikken ben. Gekregen van mijn ouders die een weekje naar Zwolle waren. Ze zijn, zoals je kunt zien, van wol en daardoor extra warm. Winter? Wat is dat?


Kleding is altijd goed maar ik laat niet veel mensen dat voor mij meenemen. Ik kan best wel kieskeurig zijn over kleding. Dit shirt was echter goed en zat ook prima. Leuk detail. Het is 3D.

 
Ik probeerde met de bril die erbij zat nog het effect te laten zien maar dat ging lastig. Het shirt heb ik van mijn zus uit Rochester gekregen.


Deze vond ik ook nog op mijn nachtkastje. Het is een 3D ansichtkaart en ik heb hem vaak gebruikt als boekenlegger. Deze verstuurde mijn vader en stiefmoeder vanuit Duitsland.
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten