maandag 2 december 2013

Monthly-Rama: November

We gaan de laatste maand van 2013 in. Maar kijk eerst nog maar even terug naar mijn november. De eerste dag van november begon met het versieren van het appartement.



Want ik gaf een halloween feestje en was verkleed als piraat.




Only in Amsterdam..




Mattanja. Mijn eeuwige reismaatje.



Ja een lijstje op mijn computer was toch niet zo ideaal. Voor iPhone gebruikers. Episoder is gratis te downloaden.



Mattanja stuurde mij dit en ik lach in een deuk. We zijn samen ook al naar de nieuwe Thor film geweest.



Into The Wild gekeken voor een recensie. Die hier te lezen is.

 
 

De nieuwe lay out is in November online gekomen. Op een paar schoonheidsfoutjes ben ik er heel erg tevreden mee. :-)



De laatste nacht in mijn zus haar appartement. Rubi besloot maar in mijn nek te gaan slapen. Schattig.



Wachten tot we naar binnen mochten bij Panic! at the Disco. Ik ben 27.



Het concert was mega vet! Ik eindig altijd met dit soort rare movement foto's. :-P




Foto's schieten voor My Reminding Perfumes artikel. Die staat ook al online.



Nee dit is niet 's avonds maar heel s' ochtends vroeg. Ik had een vroege dienst op werk. Altijd als ik over deze grachten loop voel ik mij toch een beetje trots op Nederland.
 


Donderdagavond. Mijn moeder bezig met haar bijrijd paard. En ik even hobbelen op Fancer.
 



Jongens, toch maar even boeken?
 

 
Sinterklaas cadeautjes gekregen. :D


 
De koelkastmagneten die mijn vader kocht in Amerika.
 

 
Lol. Perfect timing moment.
 

 
Een dichte kerstmarkt in Duisburg (Duitsland).
 
 

 
Ik dacht dat ik deze nooit meer terug zou zien. :-P


 
Super cool! Mezelf gespot in de nieuwe tour video van Panic! at the Disco.


 
Super opvallende regenboog in mijn woonplaats.


Oh Starbucks..
 


De laatste vrijdag van November begon goed. Over de kerstmarkt van Amsterdam lopen.
 

 
Geen zorgen, dit zijn maar oogschaduw swatches. De handen van Mattanja en mij zien er altijd zo uit als we samen gaan shoppen.

 
Concertje van Royal Republic. Wat waren ze onwijs energiek en leuk!
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten