woensdag 2 oktober 2013

Monthly-Rama: September

Een hele rustige maand. Kijk toch maar even mee naar mijn iPhone foto´s. 



Na een weekje mijn jet lag te hebben uitgezeten verhuisde ik naar dit very comfy appartement. Het huisje is van mijn zus en ik zorg er een tijdje voor tot november wanneer ze weer terug komt. 


De eerste Nederlandse Starbucks die mijn naam goed schrijft. Weliswaar omdat ze erom vroegen. En deze smileys krijg ik heel vaak =).


Ja daar is ze weer hoor! Samen rond hangen in Amsterdam en ijs eten. Altijd een van de beste dagen.


Tablet binnen gekomen die bij het nieuwe internet pakket hoorde. Nice!



Ik ben zó rebels. Latte machiato in een ''Keep Calm and Drink Tea'' mok doen. 


Iedereen whatsappen hoeveel ik van dit spul houd. In amerika kon je standaard ijsthee met limonade gemixed krijgen. Nu had ik het hier thuis ook. 



De kat van mijn zus, Rubi, kan me altijd zo lekker aankijken. 


Big Bang Theory kijken.



In de trein richting Utrecht op weg naar een concert!



Frank Turner & The Sleeping Souls!



's Ochtends een wandeling maken in het bos. Ik ben echt blij dat ik hier dichtbij woon. Stop nooit met zoeken naar de bijzondere plekjes in je eigen dorp of stad. 



Dit was mijn september. Hoe was die van jullie?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten