maandag 30 september 2013

InstaTravel

Afgelopen week heb ik voor de blog eindelijk een Instagram account opgestart. Maar wie volg ik dan?



@Croyable
Deze meneer blijkt met tussen stopjes van thuis voor eeuwig on the road te zijn. De combinatie van zijn mooie foto's en prachtige plekken maken mij erg jaloers :-P.




@Panyrek
Soms heb je even wat holiday feel foto's nodig van.. Nederland. Deze fotogenieuze dame woont in Amsterdam. Grachten zul je voorbij zien komen maar nog nooit op zo'n mysterieuze mooie manier. Bij sommige foto's moest ik even dubbel kijken dat ze echt uit Nederland kwamen.




@Couchsurfing
Super leuk! Foto's van couchsurfers en hosts met een kort verhaaltje van hun ervaringen eronder. Echt een voordeel trouwens aan Instagram, de langere teksten. Want tja, 140 tekens is echt te kort soms.





@Meisje op Reisje
En natuurlijk mijn reis instagram. Tot nu toe zal ik wat foto's plaatsen van afgelopen reizen. Maar binnenkort komen ze live vanuit verschillende plekken uit de wereld!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten