vrijdag 27 september 2013

Mijn Dakine rugzak

He always got my back. Wanneer ik naar school ging, naar werk. Zelfs op vakantie. Ik wil jullie even laten zien waarom ik zoveel van mijn Dakine rugzak houd.



Dit is hem! Verstelbare schouderbanden. Dubbel gestikkte ritsen. Stevig en waterproof. Ik heb deze tas al langer dan een jaar en behalve dat deze wel weer een keer de wasmachine in mag, is het net of ik hem gister nog uit de winkel haalde. 


Aan beiden kanten zitten deze handige vakjes waar je bijvoorbeeld je paraplu in kan doen. Aan de andere kant zit meestal een flesje drinken. 



Het voorvak heeft een aantal vakjes voor bijvoorbeeld je mobiel of pennen. Bovenin zit nog een dun vakje. 



Tussen het voorvak en het hoofdvak zit een klein vakje waar ik meestal mijn zonnebril heb zitten. 




Het hoofdvak is lekker ruim en heeft een tussenstuk die je voor je laptop kunt gebruiken. In het tussen vak passen niet hele grote laptops. Mijn laptop is niet zo groot omdat deze ook vaak mee gaat op reis en past er met gemak in. 



Ik heb deze Dakine rugzak gehaald bij de Revert in Haarlem. 


Wat vinden jullie van de Dakine rugzak?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten