maandag 23 september 2013

Wachten op de bus of trein

 
Facebook krijgt de meest zeurderige status berichten te verduren. En in je hoofd ben je al aan het uitrekenen wanneer je eindelijk op bestemming aankomt. Wachten op je bus of trein kan toch wat aangenamer. Dit zijn mijn tips!



 
Mensen van de 'oude stempel' nemen lekker old fashion een boek mee.Waarop je de moderne variant, genaamd de E-reader, ook nog hebt. Als je tas niet te zwaar wordt zou ik het er gewoon bij ingooien. Zorg ervoor dat je alleen niet te verdiept in je boek zit zodat die bus langs je heen rijd.



 
Dit is trouwens ook een uitgelegen moment om je tas eens op te ruimen.
Ja dames, ik heb het tegen jullie. Ik ben zelf ook schuldig aan na een lange periode veel te veel troep mee te slepen alleen maar aan snoeppapiertjes etc. Er zal vast wel oude koek papiertjes inzitten of kapotte pennen. Bij elke bushalte/ station hoort een prullenbak te staan. Ik zou zeggen: uitmesten!


 
Ga je voor een lange tijd in de bus zitten zoals een uur of langer. Neem dan wat te drinken of eten mee. Reizen kan je uitputten en het is altijd wel lekker om wat bij je te hebben om jezelf even op te peppen. Vermijd echter wel de overpriced winkeltjes op het station. Ik weet het, het is voor mij nog steeds te verleidelijk om geen ijskoffie en een muffin mee te sneaken bij de Starbucks.

 
 
 
Wat doen jullie tijdens het wachten?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten