maandag 16 september 2013

Souvenirs: Koelkast Magneten


Iedereen heeft een souvenir tik. We willen allemaal een aandenken aan plekken waar we geweest zijn gewoon om af en toe eens terug te denken. Tijdens de reizen die ik gemaakt heb, ontwikkelde ik deze souvenir tik.
 
                                      
Hiermee begon het. We waren aan het wachten op de Thalys terug en ik kocht deze magneet voor op de koelkast. Parijs was het eerste Europese tripje dat ik maakte als je dagjes naar België en Duitsland niet meetelt. ;-)



                                      
Voor drie weken was ik in Ierland voor mijn stage. Op ons tripje naar The Giants Causeways kocht ik deze magneet in het souvenirs winkeltje. 
 
 
                         
Op de laatste dag herinnerde ik mezelf aan mijn souvenirs tik. Vanaf toen besloot ik om altijd een magneetje mee te nemen van de plek waar ik geweest ben.
 

 
                           
Vegas baby! Deze herinnert me vooral de plek waar ik liever niet meer wil zijn. Ik ben wel blij dat ik er geweest ben. Maar voor mij is Vegas een eens-in-je-leven-en-dan-nooit-meer plaats.
 



     
Mijn liefde voor San Francisco gaat diep. Ik ben er nu twee keer geweest en ik vind het echt een prachtige stad. Er is veel te zien en te doen. Dit magneetje kocht ik op Pier 39. Dé toeristen pier van San Francisco.
 


                                
Van de twee weken dat ik dit jaar in Amerika ben geweest waren we één week daarvan in verschillende plaatsen in California. Ik wilde eigenlijk van elke plek een magneet kopen maar besloot maar om op de pier van Santa Monica een 'California' magneet te kopen. Niet bijna alles staat erop maar ik laat hem graag symboliseren voor die geweldige week.
 
 
 
 
Dit zijn de magneten die nu op mijn koelkast hangen. En zoals mijn moeder zei; ''dat ik nog maar meer reizen moest maken omdat ze er nog meer wil zien hangen.'' En hoe zit het met jullie? Hebben jullie ook een souvenir tik?






Geen opmerkingen:

Een reactie posten