zaterdag 18 mei 2013

Geboekt: Citytrip naar London!


London, baby! Deze week heb ik samen met mijn vriendin Marije dan eindelijk Londen geboekt. Deze vakantie stond al een tijdje op de planning en we konden onszelf er telkens maar niet aan toe zetten om nou eens te gaan boeken. Uiteindelijk zijn we samen achter de laptop gekropen en heb ik onze tickets geboekt. 

Deze citytrip is extra bijzonder voor ons. We halen namelijk, daar gaan we gewoon vanuit, over een paar maanden ons diploma. En dat wilde we goed vieren. Ook is het de eerste keer dat ik zonder mijn ouders of begeleiding van school op vakantie ga. Alleen Marije, ik en onze koffers. Ook zijn we allebei nog nooit in Londen geweest. De spanning voelt een beetje alsof we naar the Big Apple gaan. Maar dan in de Engelse stijl.

Op dit moment zijn we nog bezig met ons hotel boeken, wat dankzij internationale vrienden heel goed gaat. En de planning. We gaan super toeristisch, bezienswaardigheden bekijken. Overigens zijn tips altijd welkom!


Je kan alle updates volgen via #MeisjeinLonden op Twitter,
en deel te nemen aan het evenement Citytrip Londen op Facebook.


Is er al eens iemand in Londen geweest?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten