woensdag 22 mei 2013

De maand Mei is..




Op dit moment zitten we in de maand mei en dat betekent..

* Mij nog steeds afvraag of Amsterdam heel druk was met Koninginnedag.
* Bevrijdingsdag echter heel goed te doen was qua reizen met de trein.
* Dat ik al over anderhalve maand naar Londen ga.
* Ik nog steeds geen hotel heb geboekt.
* Maar er wel heel veel zin in heb!
* Ik over 3 maanden in Amerika zit.
* Daar ook nog heel veel voor moet regelen.
* Maar daar ook heel veel zin in heb!
* We allemaal vakantie geld gestort krijgen!
* Dat ik voor het eerst deze week een andere route reis naar mijn
werk vanwege een verhuizing.
* Deze mij wel bevalt.
* Voortaan een koffiebeker mee de bus in neem omdat ik mezelf te Amerikaans voel.


* Dit de eerste keer is dat ik de maand edities doe en benieuwd ben

wat jullie ervan vinden.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten