vrijdag 24 mei 2013

Jouw Route: On The Road





We zijn onderweg. Maar wat doen we dan eigenlijk?


De voornaamste reden dat mensen reizen is omdat ze veel van de wereld willen zien. Maar je beperkt je daarin als je dat alleen op de bestemming doet. Mijn vader en ik hebben zelfs besloten om tijdens onze reis in Amerika een van de wegen iets langer te laten lopen. De zogenaamde toeristische route. Gewoonweg omdat we meer willen zien van het land zelf.


Zelf ben ik altijd een type die iets te eten of te drinken bij me moet hebben anders ben ik bang dat ik uithonger of uitdroog. Gelukkig zijn er die ideale To Go's supermarkten op stations en vliegvelden. Let er wel op dat eten dat je meeneemt het vliegtuig in, in een plastic zipbag moet zitten. Tegenwoordig neem ik altijd een koffiebeker mee de bus in. Zo Amerikaans. :-P



En dan is het zover. Je reis begint. Want je moet toch echt op bestemming komen. Mijn enige tip is. Geniet. Maakt niet uit welk vervoer je neemt. Geniet van de reis zelf. Soms zie je de mooiste dingen als je uit dat raampje staart. Droom je weg in de wildste, geniaalste ideeën.




Wat is jouw travel must do/have?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten