vrijdag 11 oktober 2013

My Travel To Go's: School/Werk


Alle scholen zijn weer volop bezig. En hoewel ik al afgestudeerd ben wilde ik laten zien wat er toen altijd in mijn tas zat of zit als ik naar mijn werk ga. Ik blijf een meisje dus sleep ik natuurlijk een tas vol onzinnige dingen mee. Maar sommige dingen kunnen heel handig zijn als je onderweg bent.

Ik ben echt onafscheidelijk van mijn telefoon. Whatsappen, muziek, twitteren en facebooken.



Het ligt een beetje voor de hand maar ik wil als ik thuis kom nog wel daadwerkelijk mijn huis binnen komen. Dus, als ik ooit mijn sleutels kwijt raak. Dan weten jullie van wie ze zijn. ;-)



I am, and always will be a girl. Super handig, al mijn spulletjes zijn op reis voormaat.

Ik denk dat de iPod geen uitleg nodig heeft.



Verder heb ik ook nog mijn pinpas bij me als ik naar de winkels ga. Wat kunnen jullie echt niet thuis laten liggen als je de deur uit gaat?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten