vrijdag 18 oktober 2013

Nieuwe winterjas van Goosecraft

Gister ontving ik een wel heel warm Zalando pakketje. Een nieuwe jas van het merk Goosecraft. Nou is fashion niet bepaald iets wat bij reizen hoort maar ik wilde dit graag met jullie delen.


De reden dat ik een artikel aan fashion wijd is omdat dat eigenlijk niet bij reizen hoort maar WEL belangrijk is. Denk maar aan het vinden van de juiste ski outfit voor de wintersport. Laatst wijdde ik zelfs een artikel aan mijn Dakine rugtas. Dat is eigenlijk ook fashion. Zo nu en dan zullen er dit soort artikelen online komen. Maar over het algemeen blijft de rest meer reis gerelateerd.




Het legergroen, leren mouwen en de capuchon. Deze jas is voor mij geboren. Omdat deze zo stevig is zou ik haast zeggen dat ik hierin de Mount Everest durf te beklimmen. Nou kan ik eerlijk zeggen dat ik qua temperaturen nog best kan bikkelen. Maar met deze jas zeg ik: Bring it on winter, I'm ready for you!



Dit is iets wat mij heel blij maakte. Een super zijdezachte bontvoering. 


Alsof de ontwerpers mijn gedachten hebben gelezen. Dubbele ritsen! Dat houd de ijzige wind lekker waar het hoort. In de lucht. Daarboven op zitten ook nog eens knoopjes. En super handig; met de onderste rits kan je dat tussenstuk en de capuchon eraf halen wil je meer voor een herfst dag gaan. Met dit alles zit je goed ingepakt en zorgt de taille riem voor een nog vrouwelijk figuur.


Leuk detail. 




Deze jas is te bestellen op www.zalando.nl 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten