dinsdag 10 september 2013

Monthly Rama: Augustus

 Augustus was vrij rustig qua random foto's op mijn iPhone. Dat kwam namelijk omdat ik veel gewerkt heb en daarna de laatste twee weken in Amerika was. Toch heb ik mijn fotoalbum doorgespit en laat ik ook een paar not yet seen Amerika foto's voorbij komen. En nog steeds weet de Starbucks mijn naam niet goed te schrijven.




 Op een erg hete zonnige dag in Amsterdam. Jammen met een vriend in de muziekwinkel.


 

 En mijn nieuwe camera was binnen gekomen. What a beauty! 

 
 
 

Ik maakte dus een foto van mijn vrienden die ijsjes aan het eten waren. Later zag ik dat de opa zijn ijsje niet lekker vond. Of hij dacht dat de foto over hem ging. Oops!
 
 
 

En een paar dagen later zaten Mattanja en ik alweer aan de ijsjes. Nu een grote coupe. Mijn ijs was bitterboekjes, nectarine schijfjes en warme kersen. Als je ooit in Haarlem bent ga naar ijssalon Garrone. Best-Ice-Cream-EVER!
 
 
 

De zaterdag voordat ik op vakantie ging, moest ik nog even een concertje pakken samen met twee vrienden. Aanschouw. Old school punkhelden: Black Flag.
 
 
 

En toen moest ik eraan geloven. Pakken!
 
 
 
 

En  nog even langs mijn paardje Fancer. Nog even knuffelen voordat ik weg ging.
 
 
 
 
Dit is al in Las Vegas, de tweede bestemming. Ik moest en zou poptarts meenemen.
 

 

 Gratis refills. Dat was in het begin even wennen, maar al snel dronk ik met gemak twee glazen bij elke maaltijd.
 

 

Las Vegas is net een grote mensenwereld pretpark.
 
 
 

Een echte Amerikaanse vega burger! Yeah!
 
 
 
 

En op een warme zaterdagavond naar Celine Dion in het Ceasar's Palace.
 
 
 
 

Helemaal bovenaan. Het was hoog! En groot.
 
 

 

Old Sacramento, you have my soul.
 
 

 

                                               Yeah! Over The Golden Gate Bridge rijden!
 

 

 

 I left my heart in San Francisco.
 
 
 
 
Verder heb ik niet veel interessante never seen iPhone foto's meer. Augustus was zeker een geweldige maand!



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten