maandag 5 augustus 2013

Monthly Rama: Juli


Diploma, concerten, festivals, Londen en roadtrips. Weer een maand voorbij! Kijk je mee? 



Daar hing die dan. Mijn tas en een Engelse vlag. Ik was geslaagd!
 
 


In de auto op weg voor de laatste keer naar school.





Yeah! Diploma!



 



Na mijn uitreiking gelijk door naar Amersfoort voor het concert van Anti-Flag. Eindelijk stond ik voor mijn all time favorite bassist.






Chris #2 Barker  :-)








En zelfs even een praatje gemaakt. :-)








De dag daarna rondhangen in Amsterdam met vrienden.






's  Avonds naar de nieuwe Star Trek film. Aanrader!
 
 
 

Ik moest even nadenken maar door de zomer blijft het tot tien uur 's avonds licht. Dit was zelfs nog na de film. In de trein de hele tijd foto's van elkaar maken en whatsappen.


De week daarna zaten Marije en ik heerlijk in Londen van het weer en de stad te genieten.





Laatste avond uit eten en overheerlijke cheese cake gegeten.
 
 
 


Vrijdag eind middag op Southend airport. Tijd om weer terug te vliegen.

 




''Its always time for a crazy roadtrip.''



 




Op een warme zomeravond laat ik mijn raam wagenwijd open. En toen kreeg ik een bezoeker.

 






Feestweek in mijn dorp was begonnen.



 


Even een weekendje met de trein naar mijn vader. Moet toch kunnen? Op de heenweg had ik vertraging en omrijding. Toen ik weer naar huis ging reed er helemaal niks. Ik heb dat weekend in ieder geval veel ijsjes gegeten.

 


 



Dit was weer een gevolg van mijn bus missen. Oreo ijsje. Te verleidelijk.








Naar het uit je bak! festival in Castricum. Een vriend van mij drumt in de band Translated. Altijd even leuk, muziek luisteren in de zon.
 
 
 
 
 
 
Wat een heerlijke zomerse maand was dit! Jullie nog wat beleefd?









Geen opmerkingen:

Een reactie posten