woensdag 7 augustus 2013

Amerika: Primark Shoplog




Een tijdje terug was ik bij de Primark en kocht ik wat dingetjes voor mijn reis naar Amerika. Snuffel je even mee tussen mijn aankopen? 


De eerste dag zal ik in Phoenix komen. De temperaturen kunnen daar echt woestijn-heet zijn. Ik ging dus op zoek naar luchtige kleding. Allereerst zag ik deze playsuit. Een playsuit is een soort van pakje waar het bovenstuk en het broekje aan elkaar vast zitten. Als een soort tuinbroek. Ik zag deze super lichtblauwe en wist gelijk al met welke accessoires ik deze kon combineren. Dat was meenemen dus.

Normaal ben ik niet zo van de tenen sandalen maar ik vond deze zo Aztec/Indianen style. Een style waarvan ik de laatste tijd heel veel kleding van koop. Uiteindelijk blijken ze super comfi te zitten. Stiekem loop ik er soms al op. ;-)

We gingen naar de pyjama afdeling en toen zag ik dit leuke slaap short liggen. Normaal gesproken slaap ik in een joggingbroek met een shirt. Maar daar gaat het op vakantie echt te warm voor worden. Daar is het hier nu zelfs al te warm voor. 

Last minute kassa aankopen. Slechte gewoonte. Ik heb nog nooit reis flesjes gebruikt omdat ik vaak altijd mini's meenam. Maar ik heb al één flesje gebruikt mee naar Londen en ik ben hooked.

Ook zaten er stickers bij. Handig!



Kopen jullie ook wel eens ergens in voor vakantie?
.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten