vrijdag 16 augustus 2013

Eten in Phoenix, Arizona

Al eerder vermelde ik op Facebook dat ik hier geen foto reeksen zal neerzetten. Wel artikelen over specifieke momenten. Aangezien ik verdacht veel foto´s van mijn eten en drinken heb gemaakt in Phoenix zal ik die hier laten zien. Are you ready to drewl?

De eerste avond gingen we langs de mac omdat we nog moesten eten en dat het enige wat open was. Hierboven zie je mijn drankje. Je hebt dit alleen in de UK en Amerika bij de Mac. Het is een frappe. En mijn smaak was in karamel.

Een vriendin vroeg of ik dit voor haar mee wilde nemen. Red Vines zijn een soort rode drop Twizzlers. 



Ontbijt bij het hotel. Gelukkig geen donuts ofzo.



Green Ice Tea bij de Starbucks in het centrum van Phoenix.



Lunchen bij een broodjeszaak. En toen ging ik voor de salade. Noted: Let vooral op mijn drankje, wat heel toepasselijk is om te drinken in Phoenix.

Deze Frozen Yoghurt komt van de Yoghurt Time winkel. Het geweldige aan deze winkel is dat je zelf je eigen yoghurt kan tappen, met heel veel verschillende smaakjes. En zelf je toppings erop kan gooien. Daarna ga je naar de kassa en wordt jouw bakje gewogen. De prijs is namelijk de hoeveelheid die erin zit. Zo kan je precies bepalen hoeveel je wilt hebben. Ik zeg: haal dat systeem maar naar Nederland!


Tot slotte nog wokken. 



Wat eten jullie graag op vakantie?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten