zondag 7 juli 2013

Morgen vlieg ik naar Londen!


Yeah! Na maanden voorbereiden. Is het morgen eindelijk zover. Dan vlieg ik naar Londen! Maar wat zal er dan op Meisje op Reisje gebeuren?

In eerste instantie ben ik deze blog begonnen om mensen mee te kunnen nemen op reis. En ervaringen te delen met mede travel-junks. Maar hoe neem ik jullie dan mee? Ik zal heel veel foto's maken voor een wat ik heb gedaan in Londen artikel. Dus deze zullen pas na afloop te zien zijn. Maar verder heb ik er voor gezorgd dat we in een hotel met wifi zitten. Zodra de verbinding goed is zal er hier en daar eventueel een foto of verslag online komen.

Er is natuurlijk wel een tijdsverschil. In dit geval is het maar een uurtje, maar als ik naar Amerika ga kan er wel eens meer dan 8 uur tussen zitten. Meestal komen mijn artikelen overdag online. Dan kan het soms wel eens zijn dat zodra jullie wakker worden er al iets staat.



In de periode dat ik op vakantie bestemming ben zullen er ook artikelen, mooie foto's, quotes en meer, online komen. Het kan van alles zijn. En het zal allemaal gaan over de plek waar ik zal zijn. Zo kan ik cultuur snuivend, foto makend en vooral genietend door mijn reis gaan. En zullen jullie mee genieten van al het moois dat wel eens vlak voor mijn neus zal zijn.

Dus, zet je koffer klaar en vlieg met mij mee!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten