dinsdag 9 juli 2013

Londen: Backpack Essentials

Voordat ik weg ging besloot ik om mijn rugzak te vullen met die ene paar dingen die ik echt nodig had om in het vliegtuig en in de stad te overleven.


Ik kocht laatst dit boekje bij een boekhandel. Er staat dingen in zoals goede restaurants, leuke plekken (allemaal heel toeristisch natuurlijk).

Er zit een kaart in met metro netwerk op de achterkant. Ik schrok namelijk een beetje toen ik op Google Maps zag dat Amsterdam niks is vergeleken bij Londen. Ik ga mij heel erg toeristisch voelen maar ach, een beetje voorbereid zijn is geen drama. 



Deze kwam ook al in de Action shoplog voor. Ik had hem oorspronkelijk gekocht voor Amerika. Maar ik vond hem ook wel geschikt als travel journal voor Londen.



Ook al gaat dit schatje op vliegtuig stand. Niets is leuker dan random foto's maken en shameless selfies.

Thank you Green Day voor weer een paar goede albums. Afleiding, en ik verlaat trouwens nooit de deur zonder deze baby.

Mooi weer voorspeld de hele week. 

Met portemonnee en reispapieren erbij ben ik er klaar voor!


Hebben jullie ook spullen waar je echt niet zonder kan op reis? 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten