dinsdag 18 juni 2013

Travel Journals

Hoe bijzonder zou het zijn als ik zou zeggen dat ik niet van schrijven houd. Ja, onmogelijk dus. Maar hoe zit dat dan op vakantie? Lees verder naar mijn ervaringen en zie gelijk hoe ik een van jullie blij kan maken. ;-)


Al sinds ik klein was nam ik schriftjes of boekjes mee op vakantie om na elke dag een samenvatting neer te pennen. Aangezien ik dit jaar twee keer op vakantie ga liep ik even de winkel in voor een nieuwe stash aan boekjes!


Met deze drie liep ik even later naar buiten. Alle drie hebben de boekjes een harde kaft, behalve de zwarte die is van leer. En kan je ze mooi dicht houden door het elastiek dat erom heen zit.


Waar ik later pas achter kwam is dat achter elk boekje, behalve de wit met grijs, een handig vakje achterin had. Super handig! Zeker voor kaartjes van bijvoorbeeld toeristen attracties of visitekaartjes.

De reden dat ik mijn boekjes meesleep op vakantie is kort gezegd gewoon omdat ik herinneringen wil maken in plaats van alleen door foto albums te kunnen bladeren. Vergelijk het met een boek die verfilmd is. Je kan wel naar het beeld kijken maar soms wil je het terug lezen. 

Zo, na mijn gebrabbel over de notitieboekjes. Komt dan het moment dat ik een van jullie blij kan maken. Één gelukkige reiziger maakt kans op het wit/grijze boekje! Maar wat moet je daarvoor doen?

Vertel mij waarom jij het boekje mee op vakantie zou willen nemen.

Stuur jouw leukste verhaal op naar lynnopreis@gmail.com voor zondag 23 juni a.s. tot 23:59.
Onder vermelding van ''Travel Journal''. De winnaar wordt maandag 24 juni bekend gemaakt op Facebook. 


Ik ben benieuwd naar jullie verhalen! :-)




De boekjes zijn te koop bij de Hema voor €3,00. Behalve die van leer. Die is €4,00.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten