vrijdag 21 juni 2013

Refound: Postcards bij de Pathé.




Je weet wel. Die ansichtkaartjes die je bij de bioscoop gratis mee kan nemen. En het maakte niet uit of de kaartjes heel handig waren of de tekst eigenlijk onzinnig. We namen ze toch wel mee. Laatst was ik bij de Pathé en vond ik wel heel bijzondere kaarten.
Normaal gesproken heb je van die simpele ansichtkaarten met grappige teksten erop. Toen ik weer eens langs de kaartenmolen liep in de Pathé viel mijn oog op deze kaarten. Ik vond ze heel bijzonder en ze zagen er zelfs uit alsof ze uit een ander land komen. Zelf zou ik wel zo´n kaartje op de post mat willen hebben. :-)



De ansichtkaarten zijn gratis op te halen bij de Pathé. En als je daar toch bent, pak gelijk een filmpje. ;-)


De kaarten zijn gemaakt in samenwerking met Dominicus reisgids.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten