dinsdag 4 juni 2013

Monthly Rama: Mei

Al eerder vertelde ik dat ik per maand twee edities zou doen voor My Weeks In Pictures. Nu ben ik uiteindelijk met dit gekomen. De Monthly Rama! Elke maand laat ik jullie bladeren in mijn maandelijkse foto-album. 

Op donderdag 2 mei ging ik samen met een paar vrienden naar Billy Talent (noted; mijn favoriete band) in de Tivoli in Utrecht. Het was echt super gezellig!

  
Deze foto maakte ik van Jonathan Gallant, de bassist van Billy Talent. Mijn grote voorbeeld.

                       
Lekker vooraan bij Billy Talent.


Ja, je ziet het goed. Hier en daar komen wat Instagram foto's voorbij. Ik geef echter niet de link naar mijn persoonlijke account. Misschien komt er wel een Meisje op Reisje Instagram in de toekomst. Dit was trouwens op 5 mei, Bevrijdingsdag. Om half 7, 's ochtends om precies te zijn. Ik moest werken die dag en was extra vroeg ingepland omdat ik 's avonds een concert had van, alweer, Billy Talent.



Weer lekker vooraan bij Billy Talent dit keer in Eindhoven. Hier zie je de zanger Benjamin Kowalewicz en de gitarist Ian D'sa.

Deze foto van Jonathan vond ik zo grappig geworden. Het lijkt net er een laserstraal uit de hals
van zijn gitaar komt. :-P

Ondanks dat ik de organisatie niet echt bepaald vriendelijk vond was de zaal echt super mooi. De merch tafel en de bar bevonden zich allemaal in dezelfde ruimte. 


Die avond sliep ik bij mijn vader en stiefmoeder. Ik had de meest drukke week ooit gehad. Terugkomen van een festival, werk, stage, werk en twee concerten. Ik was echt totaal gesloopt. Mijn huid was een drama, mijn make-up wilde niet. Het enige wat hielp was het ritje in de auto door de boerderij gebieden met een ijskoffie in mijn hand. 
 
Last minute concertje pakken van Frank Turner. En nog vooraan ook.
 

De setlist.
 
Het spiekbriefje van Frank Turner. :-P

             Die avond sliep ik bij een vriendin in Haarlem. Ze heeft sinds kort een hondje.
                                                       Ze is echt een schatje.



Mijn nieuwe wristie gekocht bij Frank Turner natuurlijk. 


De volgende dag hadden we vrij, gelukkig. We besloten om te gaan shoppen op Schiphol Airport. Het was heel verleidelijk om daar naar een van de balie's te lopen om een ticket te kopen en weg te vliegen. Helaas zat ik nog vast aan school en werk. Ik heb maar een toeristische foto buiten gemaakt. 



Loop ik door het park, zie ik dit. Okay?


Mijn nieuwe ring. Heel Lord of the Rings achtig. 



Ik moet echt toegeven dat ik te vaak bij de H&M kom. Maar deze festival bandjes kon
ik niet laten liggen. 

Een avondje thuis. Ouderloos. Heb ik mijn bass en versterker mee naar beneden genomen en beneden
een jamsessie gestart. 



Heerlijk ontbijtje na een nachtje series kijken met een vriendin. 


In de mei editie konden jullie al lezen dat ik nu een andere route volg om naar mijn werk te komen.
Well, helloooo nieuwe werkplek in Hoofddorp. 
 
Gezellig uit eten met Elmar en Marije.
 
 
 

Dat was mijn maand mei! Wat voor bijzonders hebben jullie meegemaakt?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten