woensdag 5 juni 2013

Londen: Hotel in Camden!


Mijn vriendin zat wel even in spanning. Ze wil altijd graag gelijk alles voor een vakantie geregeld hebben. Alleen viel het regelen van een hotel ook onder mijn verantwoordelijkheid. Ondanks het zonnetje ben ik even snel achter de pc gekropen en had ik al vrij snel het perfecte hotel gevonden!

We hadden niet veel eisen. Maar we wilde wel graag dicht bij het centrum zitten aangezien Londen heel groot is. Het liefst nog in Camden. Verder wilde we een schone kamer met een eigen badkamer. Als er gratis Wifi aanwezig was, is dat leuk mee genomen. En het moest natuurlijk ook nog binnen het budget liggen. Wat echt een super goede site is om een hotel te vinden is bookings.com. Je kan al jouw eisen aanvinken van bijvoorbeeld: budget, wifi, parkeren, wijk, ontbijt en kamers. Eenmaal de belangrijkste dingen aangevinkt en toen kwam ik op een paar hotels waaronder het Carlton Hotel in Camden.


Het feit dat dit hotel in Camden ligt, sprak mij al gelijk aan. Camden is de ideale plek om te verblijven. De wijk is een van de beste uitgaansplekken voor jongeren en je kan er heerlijk winkelen. Het ligt ook op een paar honderd meter lopen van Oxford Street af. In dit hotel kon ik voor twee personen een mooie kamer met eigen badkamer regelen voor een goede prijs. Ontbijt zat zelfs inbegrepen. 


Kamer met eigen bedden, eigen badkamer, ontbijt inbegrepen & in Camden. Perfecter kon het niet!


Zelf ben ik natuurlijk reuze benieuwd hoe wij dit hotel gaan ervaren. Het is altijd tricky met hotels online boeken. Want maken ze hun beschrijving en reviews waar? Is het slechter? Of juist beter?

Ik zal jullie in ieder geval op de hoogte houden en mijn eigen review geven. Ben benieuwd hoe deze uit de vergelijkingstest komt. ;-)



Je kan alle updates volgen via #MeisjeinLonden op Twitter,
en deel te nemen aan het evenement Citytrip Londen op Facebook.


Hotel geboekt op bookings.com
Bezoek carltonhotellonden.com voor meer informatie





Geen opmerkingen:

Een reactie posten