dinsdag 14 mei 2013

Shoplog: Xenos & Action


Een tijdje terug was ik naar de Xenos en de Action geweest. Ik was die middag aan het shoppen en kwam bij toeval dingetjes tegen die mij wel handig leken voor mijn reis naar Amerika.



Ticket, paspoort en heel veel papierwerk en pasjes. Ik ben dan echt een chaotisch en paranoïde persoon om elke vijf minuten mijn zakken te checken of ik niks kwijt ben. Toen kwam ik deze schattige paspoorthouder bij de Xenos tegen. Natuurlijk kon ik deze niet laten liggen. Deze kostte €4,99. 

Let niet op het feit dat ik mijn oude paspoort gebruik. Het gaat even om het voorbeeld.


Als er iets is wat ik altijd gedaan heb op vakantie is een reisdagboek bijhouden. Toen ik bij de Action binnen liep ging ik uit nieuwsgierigheid kijken wat ze voor notitieboekjes hadden. Er kwam een ´no way!´ uit mijn mond toen ik dit notitieboekje tussen de schappen zag liggen. Hoe perfect is dit voor mijn vakantie naar Amerika. Deze kostte €1,89.



Ik zal natuurlijk ook een reisdagboek bij houden op de site, maar dit zal niet dezelfde tekst uit het notitieboekje zijn. 

 

Wat vinden jullie van de producten?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten