donderdag 21 maart 2013

Plan je betaalbare citytrip naar Londen!



Druk bezig ben ik samen met mijn vriendin onze reis naar Londen aan het regelen. Een van de eerste keren dat ik zonder ouders op reis ga. En nu pas besef ik mij wat een werk zij mij al die jaren uit handen hebben genomen. Nu heeft Hotel.info mij geholpen met het plannen van mijn reis!


Welcome to Londen!
Londen is een van de favoriete steden voor een citytrip. Er is ontzettend veel te doen en te ontdekken. Londen is de stad van kunst en cultuur, maar er is ook een ontzettend groot uitgaansleven te vinden. Londen staat wel bekend als een dure stad, maar dat hoeft het helemaal niet te zijn. Hier wat tips om je trip naar Londen betaalbaar te maken.




De juiste slaapplek vinden
Een van de grootste uitdagingen in Londen wanneer je op je budget moet letten, is een betaalbare slaapplaats vinden. Wanneer je echt in het midden van de stad wilt verblijven, zijn alleen de hostels redelijk goedkoop. Daarom is het slimmer om een hotel of Bed&Breakfast in een van de buitenwijken te zoeken. Je kunt handig
hotels zoeken op vergelijkssites zoals Hotel.Info.

Kingston is een leuke en jonge buitenwijk waar vele leuke pubs zitten en waar je ook veel Bed&Breakfasts vindt. Deze slaapplaatsen zijn vaak bij mensen in huis. Je ontbijt dan mee met het gezin. Zij geven je dan meteen tips over wat je kunt doen en het is nog goedkoop ook! De meeste hotels in Londen zijn onbetaalbaar en dus geen aanrader voor een betaalbare trip.

Camden Town
Camden Town is een van de leukste plekken in Londen en een van de meest goedkope. Hier vind je veel hostels, maar veel mensen komen er voornamelijk voor de markten. Hier zijn vijf grote markten te vinden met voornamelijk handgemaakte tassen, sieraden en kleding. De spullen worden gemaakt door de kunstenaars die hier wonen.

Het is heerlijk rondsnuffelen en aan het einde van de dag kun je een pint bier halen in van de vele pubs. Wanneer je van rockmuziek en indie houdt zit je hier zeker op je plek, want dit is de 'hometown' van Amy Winehouse, Kate Moss en Pete Doherty.

Tekst door Sanne Kooijmans van Hotel.info

Geen opmerkingen:

Een reactie posten