vrijdag 22 maart 2013

My Week in Pictures: 13 - 18 maart


Op 13 maart werd ik wakker en aangezien ik tegen mijn raam aan slaap trek ik gelijk als ik wakker word de gordijnen open. Toen zag ik die sneeuw. En ik dacht gelijk; jongens het is maart. Ik eis een hele mooie zomer.


Aan het sporten. Naja, meer bewegen met kletsen. 

Vriend van mij drumt in een bandje. Weer eens avondje wezen kijken. Altijd leuk!

Bloemenmarkt in Amsterdam. Leuk als je voor jouw stage mag shoppen!

In val altijd in slaap met of Seinfeld of Southpark.. Mm.. Seinfeld. Southpark. Slaap. Ahaa..
Ik appde deze foto naar een vriendin.

Reality? Check!

Weer maandag. Weer band repetities. Weer drie uur muziek en plezier. Weer een inside story.


Dit was mijn afgelopen week. Jullie nog plannen gehad in het weekend?


P.S. Tevens maak ik voordat een mij week''S'' in pictures. Dat betekent dat er twee edities per maand online komen. ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten