maandag 11 maart 2013

My Week In Pictures: 5 tot 10 maart




Ik had een heel druk weekje deze week dus zowaar heb ik nog 4 foto's weten te schieten. Kijken jullie mee?
Vorige week was mijn HTC overleden. Nu is mijn nieuwe telefoon de Samsung Galaxy Ace binnen gekomen. Ik wilde graag een iPhone achtige mobiel. Dat is deze van uiterlijk en besturing. Ben er erg blij mee. :-)


Mijn moeder en ik vonden mijn oude paspoort (hoe reis gerelateerd is dit dan? :-P ) omdat ik volgende week mijn nieuwe ID moet ophalen. De enige stempel die erin zat was van New York. Het is gewoon bijna al 11 jaar geleden dat ik daar was.

Door de drukke week ben ik soms niet eens aan gewoon eten toegekomen. Ik heb drie dagen achterelkaar patat gegeten. Wat was ik blij toen ik weer in de sportschool stond!


Ik had mijn paardje al een tijdje niet gezien en was weer eens mee naar stal. Wat een knapperd is hij he?

Een nieuwe week is weer begonnen. Wat zijn jullie plannen?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten