woensdag 13 februari 2013

My Week In Pictures

Ja, ook ik waag mij aan deze steeds meer bekend wordende tag. De My Week In Pictures tag laat lezers zien wat de blogger/schrijfster in haar dagelijks leven meemaakt. Natuurlijk heeft dit niks met reizen te maken. Maar stiekem is het toch wel leuk om te zien, dat als ik eenmaal op weg ben. Jullie ook kunnen zien waar ik dan nou eigenlijk naartoe ga..






Voor deze eerste keer pak ik er een weekend aanvast omdat ik deze week niet veel gefotografeerd heb. Maar dan pak ik gelijk wel een goede eerste foto. Dit heeft alles met reizen te maken. Ik was vorig weekend bij mijn vader omdat wij onze reis naar Amerika aan het plannen zijn. In dit geval was dat heel prettig om met twee schermen te werken. Ik hou van zijn kantoor aan huis!


Maandag had ik repetitie met mijn band. Ik bespeel de basgitaar. Verder hebben we nog twee getalanteerde gitaristen, good attitude zanger/frontman en een gekke drummer. Repetitie ging goed en het was heel gezellig!




Tevens hing dit aan het prikbord in de hal van de studio's. Het was een akoestische Engelse singer/songwriter die een band zocht. Ik maakte een foto zodat ik hem thuis kon opzoeken. Gewoon omdat ik een zwak heb voor (native) Engels sprekende mensen (die in Nederland wonen). En ik was nieuwsgierig. Klonk trouwens heel goed. Wie er van gitaarmuziekjes houd moet zeker even gaan kijken. Dit is zijn Twitter.


Ik begon deze week ook op mijn stage in Amsterdam. Ik zag bij het keukentje deze twee posterfoto's hangen. Ook al staan deze powergirls niet op mijn iPod, vind ik ze wel geweldige artiesten.



Ik kocht deze mini laptop voor mijn stage. Ook is het handig als ik op reis ga. Ik kan alles bijhouden online als in blog/dagboek vorm. In de bus zit ik tegenwoordig nonchalant mijn tv series bij te houden.


Ik was op stal en mijn moeder heeft in ons kastje altijd thee, koffiepads en koekjes staan omdat er geen kantine is. Ik was al een tijdje niet geweest en trof dit aan. Smaakte lekker, zoet maar apart.


Dit was mijn week. Hebben jullie nog iets bijzonders meegemaakt?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten