woensdag 20 februari 2013

My Week In Pictures: 13-20 februari


En weer een nieuwe stageweek begonnen. Het pand waar mijn stage zit heeft catering. Ik kan gewoon elke dag gezond lunchen!
We waren op een gegeven moment wat dozen uit het uitsorteren en vonden dit. Natuurlijk kon ik het niet laten..

Na een lange dag stage op valentijnsdag kwam ik thuis en vond dit voor mijn deur. Nee geen valentijn, wel lieve ouders.

Maar dit was ook nog bezorgd. En ik weet nog steeds niet van wie het is.

Zoals jullie weten heb ik laatst een nieuwe laptop gekocht. Het was noodzakelijk omdat deze jongen overleden was. Zeven hele jaren is hij mij trouw geweest. Dat verdiende een prachtige grafsteen.




Ik was deze aan het lezen op mijn stage en stuurde deze foto door naar mijn vriendin. Het was een soort van inside-joke. Morgen ga ik de redactie van dit tijdschrift ontmoeten. Whoop! Whoop!



Hebben jullie nog plannen voor het weekend?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten