maandag 4 november 2013

Monthly-Rama: Oktober

Na een rustige september was er weer wat meer beweging in oktober. Kijk je mee?




Feest! Mattanja bleef slapen, kookte vegatarisch voor me. Noted; ik ben geen vegatarier, maar eet heel weinig vlees omdat ik het niet nodig heb. 



Een paar vrienden van mij zitten in een bandje die er deze maand mee stopte. Ik ging niet naar hun afscheidsshow maar heb 'mijn' laatste show van hun wel even mooi in de Melkweg mogen bekijken!



Dit is het beeld dat ik regelmatig zie door de week.



Mattanja en ik eindigen altijd met reisplannen op whatsapp. 



Voor de mensen die net zo tv addict zijn. Dit is wat ik volg. 



Dit ziet er raar uit maar mijn paardje is hier aan het rollen. Blijft altijd leuk om te zien.



Een luie Rubi.


Na een jaar (lees: door privé omstandigheden) weer op men paardje zitten. 



Te Gek! Wereldtrip van een jonge psychiater lezen voor een recensie. En zoals ik al op instagram vermeldde. Ik heb een tweede exemplaar ontvangen ;-) * wink-wink*



Ik moest van de week zo hard lachen om deze tweet.



Tapas eten met vrienden op een zeer aangename maandagavond.



Een halloween kaart ontvangen van mijn zus uit Amerika. Nice!



Over Californië lezen in het "Te Gek!" boek.




Een interessante zaterdagavond. Een fashion show bij wonen in Haarlem.


Ook mijn woonplaats had last van de storm. Twee bomen heb ik sowieos op hun zijkant zien liggen.



Dit was mijn oktober. Hoe was die van jullie?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten