maandag 1 juli 2013

Monthly Rama: Juni

Weer een maand voorbij! Dus weer een Monthly Rama. Als eerste kwam ik erachter dat het plectrum dat ik ooit bemachtigd had inderdaad van mijn favoriete bassist is! Voornamelijk was het verder genieten van mijn vrije dagen en het voorbereiden van mijn vakanties. Bekijk hier de rest van de foto's met broodnodige uitleg wat de maand Juni voor mij bracht. ;-)


Mijn zus heeft een nieuwe kitten. Haar naam is Rubi. Wat een clown is ze zeg!
  

Travel Listerine voor mijn vader gekocht voor in Amerika.

 


Even door oude foto's bladeren van New York. Ik zit hier op het standbeeld van Balto.


Voor het eerst, ja voor het eerst, frozen yoghurt eten. Damn! Zuivel obsessie.


Dit is eyeliner maar ik zit met dat kwastje uren te experimenteren. Wil ooit een paar tattoo's. :-)




Yummie, caramel latte's van de Burger King.



+1 voor de Starbucks voor het goed schrijven van mijn naam ipv ''Lin''.


Met Mattanja in het winkelcentrum van Oberhausen. Het artikel hiervan staat al online.




Duitse McDonalds Frozen Yoghurt. I'm hooked.




Met paps wereldstekkers gehaald voor Amerika.


Vrijdagavond? Wat doe je dan? Naar Schiphol. Het bleef alleen bij shoppen. Nog heel eventjes geduld..


Coole tijdsverschil aardbol op Schiphol.




In Maastricht met Marije! Artikel hiervan staat ook al online.
 

Korte broekjes gekocht voor vakantie. Iedereen vertelt me dat het 47 graden is op dit moment in Phoenix. Kill me now.

Yay! Nieuw paspoort. Ik ben er klaar voor!
 
 
 

Dit was mijn maand. Jullie nog iets beleefd?
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten