vrijdag 31 mei 2013

Examens: Stilte svp.




Na een lang schooljaar komt het er dan nu echt aan. De examens. Ik heb met pijn in mijn hart de beslissing moeten nemen de website die maand op een stop te zetten. Ik doe niets liever dan schrijven en mijn verhalen met jullie delen. Ik wil echter wel slagen en mijn diploma in ontvangst nemen. Dus ik heb besloten mij compleet te richten op dit gebeuren en de website even te laten voor wat het is.

Voor de nieuwsgierige onder ons. Ik studeer af op het MBO in Mediaproductie Management. Dus nog even bikkelen en dan kan ik mij op de aankomende reizen voorbereiden.

Niet getreurd, want de hele maand juni staat er nog elke week een quote voor jullie klaar. Elke maandag verschijnt er één om de week fris en geïnspireerd mee te beginnen. De eerste dinsdag van juni zal de eerste Monthly Rama van mei online komen. En hier en daar kunnen er nog wat artikelen verschijnen. Maar verder zal het rustig zijn voornamelijk op de social media.

Ik hoop dat jullie hiervoor begrip hebben en dat ik jullie in juli weer terug mag zien. :-)

Veel liefs,
Lynn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten