vrijdag 19 april 2013

My weeks in Pictures: April #1



Zoals jullie weten doe ik voortaan twee edities (#1 en #2) van de My Week in Pictures. Hier is dan eindelijk de #1 van april. Lente is net niet warm genoeg om mijn vest onder mijn jasje te halen. Zucht. Ach ja, kijk je mee wat ik de afgelopen tijd heb gedaan?


Een vreemd paard gelongeerd. Genaamd Frodo. Kan het nog cooler?

Toch wel. Mijn vader die mijn paard poetst. Komt hij ook eens in beweging.

Zelf pizza gemaakt.

Nog nooit zo snel van telefoon gewisseld. Mijn Galaxy pas een paar maanden gehad. Ach ja, ik sla z'n verjaardagscadeautje niet af natuurlijk.

Gezonde lunch op stage.

Nieuw telefoonhoesje. Go Aztec style!

Mijn zus heeft een beetje een hekel aan iPhone's. Vervolgens was ik wel
een hele avond mijn telefoon kwijt. :-P

Gezonde lunch op school.

De beste zin van het album ''Weapons'' van de LostProphets.

Free Record Shop heeft dus een geweldige actie. 1+1 gratis.
Deze 4 heerlijke cd's kon ik meenemen voor maar 18 euro.

En weer een gezonde lunch op stage.

Muziek nailart op stage gemaakt.



Dit heb ik de eerste helft van de maand uitgespookt. Begin mei zal de tweede helft online komen.
Jullie nog plannen voor die tijd?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten