donderdag 11 april 2013

Amerika: Throwback Thursday





Wie zou ik zijn als online schrijfster om niet met al die ‘tags’ mee te doen? Een meeloper? I
dont know. In ieder  geval wil ik een Throwback Thursday doen in combinatie met de Amerika updates.




Zoals ik al eerder vermelde in een van de Amerika artikelen ben ik al eens eerder in Amerika geweest. Dat was in 2002 en ik was toen 8 jaar. Toch weet ik nog bijna alle details. Toch pakte ik laatst ons foto album van toen er weer bij en kwam dingen tegen die ik helemaal vergeten was.


                                                                     New York!


Empire State Building.

Ground zero..

                                                                The Memory Wall..

Na twee dagen zoeken bleek Time Square gewoon om de hoek te zitten.

                                                                          Lady Liberty

                                                 Iemand Balto de film gezien? Dit moet wel genoeg zeggen.

                                                                                Central Park.

                                                                             Seaworld.

                                                              Serieus. Ze hadden echt geen kleinere.

                                                                   De walk of fame.

                                                                              Hollywood.

                                                                        Universal Studio's

                                                                      Los Angeles beach.

Stomme haai. Universal filmset attractie.

Jurassic Park attractie.

                                                                      National Geographic show.

                                                           De boulevard in LA.

Onze huurauto.

San Fransisco!

                                                              Onze laatste avond in Houston.

                                                                     Time to say goodbye..




Sommige plekken zal ik in Augustus weer bezoeken. Andere niet. Meer weten? Blijf dan vooral regelmatig hier rond kijken. Of volg de # (hashtag) theamericanplan op Twitter.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten