zaterdag 2 maart 2013

My Week in Pictures 21 februari - 1 maart



Allereerst. Deze week is wat langer omdat ik voortaan van vrijdag tot vrijdag de foto's bijhoud. En wat een week het was!

Donderdag was ik in het Sanoma Media gebouw in Hoofddorp vanwege een persdag met mijn stage.


In de gangen hingen er deze papieren kroonluchters. Op alle velletjes stond iets geschreven in het Frans of Engels. Het Frans dat ik begreep en het Engels dat er hing waren het allemaal inspirerende teksten. Leuk toch?

Voor het eerst in mijn leven macarons gegeten. Ik heb absoluut geen woorden voor hoe lekker dit is. 



 
 
Op zaterdag ging ik samen met een vriend, andere vriend, halve band naar Yellowcard. Ik had ze al eens eerder gezien maar wat waren ze weer goed. Onwijs vette avond gehad.



















Maandag had ik weer repetitie met mijn band. De drummer en de leading gitarist besloten even om van job te switchen. Dit soort taferelen ontstonden er toen..


Ik was 26 februari naar The Lumineers in de Paradiso. En wat een mooie show was het. Ze deden ook hele bijzondere dingen wat de show iets extra's gaf. Was wel even leuk, een keer geen punkrock show.


Dit was mijn afgelopen lange week. Jullie nog plannen voor het weekend?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten