vrijdag 21 februari 2014

Social Media

Jullie weten vast wel dat ik bijna op alle social media vlakken te vinden ben. Alleen ik heb niet alles waaronder pinterest en snapchat. Ik leg in dit artikel uit waarom en waar ik wel te vinden ben.




 
 
Twitter gebruik ik voornamelijk om in contact te komen/blijven met mede-bloggers of lezers. Ook plaats ik hier links van wanneer er weer een nieuw artikel online staat.




 
Facebook gebruik ik ook voor updates en lees hier graag reacties van lezers.





 
De vlogs zijn de sterkste punten van MeisjeopReisje. Youtube gebruik ik om ze hier up te loaden.




 
Foto's delen van vakanties en reizen. Soms ook wanneer ik werk aan artikelen of de site.



Eigenlijk gebruik ik dus maar vier social media. In mijn ogen zijn dit de basis social media en geef ik mijn volgers ook de keuze aan hoeveelheid zij van mij willen zien. :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten